wtorek, 9 lutego 2016

Recenzja Dziennika Regina Brett



Regina Brett to doskonale wszystkim znana autorka poradników. Jej książki Bóg nigdy nie mruga , Jesteś cudemBóg zawsze znajdzie Ci pracę  chyba każdy zna albo o nich słyszał.
Jednak dziś o dzienniku 12 lekcji i myśli na każdy dzień. Kiedy weszłam do empiku przykuła moja uwagę okładka. I nigdy nie spodziewałabym się że to kalendarz, notatnik i terminarz . Gdy otworzyłam to cudo zaraz po obejrzeniu pobiegłam do kasy i kupiłam . W środku znajduje się bardzo starannie zrobione strony oraz krótkie porady na każdy dzień.


Autor: Regina Brett
Cena: Około 35 zł
Oprawa: Miękka
Rok Wydania: 2015
Liczba Stron : 400












1. Na pierwszej stronie jest przemowa która zawiera
Z ogromną radością przedstawiamy Ci "Twój Dziennik"- wyjątkowy kalendarz, notatnik i terminarz w jednym. tworzyliśmy go z myślą,by nie tylko stał się dla Ciebie użytecznym towarzyszem w codziennych sprawach, ale stanowił przy tym źródło kreatywności i inspiracji. możesz go wykorzystać do zwykłych zapisków, notatek i przypomnień, ale możesz tez sprawić by był czymś więcej- wraz z Reginą Brett stań się jego autorem i nadaj mu osobisty charakter.
 2. Każdy miesiąc zaczyna się felietonem a następnie kolejny  miesiąc obrazkiem :







3. Każdy miesiąc ma inny wzór:





4. Piękne Cytaty ! Wybrałam tu kilka ale naprawdę z ręka na sercu są bardzo dobrze napisane i dają do myślenia:









Jestem pewna że będzie mi towarzyszyć każdego dnia roku. I z przyjemnością będę do niego zaglądać. Serdecznie polecam !

Pozdrawiam 
Jagódka :*
























3 komentarze: